Reklamacja na gwarancji
Wskazówki dla klientów- reklamacje
1. Przepisy prawne
Ustawa z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827)
2. Warunki gwarancji ogólne
- Przy zakupie produktu konieczne jest wybranie najbardziej optymalnego produktu dostosowanego do potrzeb klienta. Przed dokonaniem zakupu należy uwzględnić cel wykorzystywania , oraz z jakiego materiału jest wykonany model, nośność itp.
- W trakcie korzystania z zakupionego produktu, konieczne jest zwrócenie uwagi na podstawowe zasady prawidłowego użytkowania. Należy wziąć pod uwagę: intensywność użytkowania , funkcjonalność, właściwe użytkowanie, nie przeciążanie danego produktu.
3. Podstawowe warunki reklamacji na gwarancji
- Jeśli w zakupionym produkcie w okresie gwarancji wystąpi wada, klient ma prawo do złożenia reklamacji, w celu usunięcia powstałego defektu.
- Gwarancją objęte są wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w towarze nie zużytym. Gwarancji nie podlegają wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, w wyniku niedbałego, niewłaściwego użytkowania, nieprawidłowej konserwacji, naturalnego zużycia materiału.
- Jeśli w danym produkcie wystąpi wada nienaprawialna, która nie wyklucza z dalszego użytkowania, klient ma prawo do obniżki ceny produktu. Klient rezygnuje z roszczeń reklamacyjnych na daną wadę.
- Towar reklamacyjny należy dostarczyć w stanie kompletnym, czystym, odpowiadającym wymaganiom higienicznym przyjętym w handlu. Należy dołączyć krótki opis czego dotyczy reklamacja , dowód zakupu . Bagmaster ma prawo do odmowy przyjęcia reklamacji, gdy towar reklamowany nie spełnia powyższych zasad higieny.
- Reklamacje rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru do firmy. W przypadkach pogwarancyjnych rozpatrzenie naprawy uzgadniany jest indywidualnie z klientem.
4. Miejsce i sposób składania reklamacji na gwarancji
- W przypadku zakupu produktów Bagmaster w sklepach partnerskich, klient składa reklamacje w sklepie w którym zakupił dany produkt..
- Zgłoszenia reklamacyjne należy składać w formie pisemnej. Krótki opis stwierdzonych wad wraz kopią dowodu zakupu i reklamowanym produktem należy dostarczyć do firmy na własny koszt.
- Koszt i forma dostarczenia jest po stronie zamawiającego. Koszt zwrotu po rozpatrzeniu reklamacji po stronie BagmastePL. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
#Reklamacje na towary zakupione w naszym sklepie internetowym należy dostarczyć na adres:
Bagmaster-pl.,
ul.Polna 1
55-200 Jankowice
Kontakt: Tel.: 691 352 350; 71 3416261, E-mail: info@plecaki-bagmaster.pl
5. Termin zgłoszenia reklamacji
- Towary zakupione w sklepie Bagmaster objęte są ustawowym minimalnym okresem gwarancji 24 miesięcy. Okres gwarancji na wybrane modelemoże być przedłuzony do 36 miesięcy (opis przy modelu). Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia zakupu (wystawienia paragonu). Wykryte wady należy zgłaszać w jak najszybszym terminie od ich ujawnienia. Wszelkie opóźnienia mogą spowodować pogłębienie wad i dalsze uszkodzenia towaru, co może być powodem do odrzucenia reklamacji.
Przelewy24
Szybka płatność GoPay
Apple pay
Google pay