Najczęściej zadawane pytania.

Potrzebujesz porady przed zakupem plecaka?. Może Wam coś doradzimy?
Jeśli jesteś zainteresowany kupnem plecaka i nie jesteś pewien czy wybrałeś właściwy, skontaktuj się z nami e-mailem (info@plecaki-bagmaster.pl) lub telefonicznie w godz. od 8.00 do 16.00 tel. 71 341 62 61, 603832949, 691352350
Bardzo chętnie doradzimy i odpowiemy na Państwa pytania.
Przygotowaliśmy przewodnik jak wybrać:
- tornistry i plecaki
- torby sportowe
- plecaki dla dzieci
- plecaki do pierwszej klasy
Jak sprawnie wyczyścić plecak?
Jeśli Twój plecak nie wygląda jak nowy, nie bój się go wyczyścić. Jeśli nie masz pewności jak i czym to zrobić, przeczytaj artykuł eksperta o właściwym czyszczeniu plecaków, toreb.
Skąd mam wiedzieć czy towar jest w magazynie?
Produkty, które są widoczne w e-sklepie plecaki-bagmaster.pl, znajdują się w magazynie gdy w ramce pod przedmiotem wyświetla się napis „W MAGAZYNIE“. Jeżeli aktualnie nie posiadamy danego produktu w magazynie, zakup w e-sklepie nie będzie możliwy.
Zamawiam produkty w e-sklepie, ale nie mogę wysłać zamówienia. Co zrobić?
W przypadku nie skutecznych prób wysłania zamówienia - z jakiegokolwiek powodu, prosimy o kontakt telefoniczny 71 341 62 61 lub 691352350 w dni powszednie w godzinach pracy od 8.00 do 16.00 lub e-mailem info@plecaki-bagmaster.pl.
Po złożeniu zamówienia, nie otrzymałam na mój e-mail potwierdzenia zwrotnego. Skąd mam wiedzieć czy moje zamówienie dotarło i jest realizowane?
Najlepszym sposobem na rozwiązanie tego problemu jest kontakt telefoniczny 71 3416261 lub 691352350 w dni robocze od 8.00 do 16.00 lub e-mailem ( info@plecaki-bagmaster.pl) .
Od jakiej kwoty nie płacę za przesyłkę?
Za zakupy powyżej 199 zł koszty przesyłki pokrywa sklep.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Towar dostarczamy kurierem. Zamówienie realizujemy po zrejestrowaniu wpłaty i wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych .
Czy towar można wymienić bądź zwrócić?
Towary zakupione w naszym e-sklepie www.plecaki-bagmaster.pl można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu. Należy wcześniej skontaktować się z nami tel.71 3416261, 691352350 bądź e-mailem info@plecki-bagmaster.pl. Towar należy zwrócić nieużywany, w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi etykietkami i paragonem zakupu. Adres wysyłki Bagmaster-PL ul.Polna 1. 55-200 JANKOWICE
Co powinnam zrobić jeśli w zakupionym plecaku znajdę defekt?
W przypadku reklamacji należy przesłać towar do firmy Bagmaster-PL Jankowice ul.Polna 1 55-200 Oława. Do plecaka należy dołączyć: krótki opis czego dotyczy reklamacja, kopię dowodu zakupu (paragon)i dane zwrotne.
Czy jest możliwość odbioru towaru osobiście?
Jest możliwość odbioru towaru osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym (71 3416261). Magazyn Jankowice ul.Polna 1 55-200 Oława.
Jak mogę zapłacić za towar?
W przypadku odbioru osobistego w naszej siedzibie płatność tylko gotówką. Jeżeli towar ma być dostarczony kurierem są dwie formy wpłaty, przelew na konto bądź wysyłka za pobraniem .
Przesyłka nie została dostarczona?
Każdy taki przypadek jest indywidualny.Skontaktuj się z nami telefonicznie 71 341 61 61. 691352350 w godzinach pracy firmy Bagmaster bądź e-mailem info@plecaki-bagmaster.pl. Razem spróbujemy rozwiązać ten problem.