Obsługa klienta (8:00-16:00)+48691352350
00 zł

W koszyku jeszcze nic nie ma

Przeglądaj polecane produkty

Sposoby dostawy

  • KURIER GLS KURIER GLS25 zł


Sposoby płatności

  • PRZELEWY24 Przelewy24ZADARMO
  • PRZELEWY24 Szybka płatność GoPayZADARMO
  • apple Apple payZADARMO
  • apple Google payZADARMO

Kup za kolejne 100 zł i otrzymaj DARMOWĄ WYSYŁKĘ!

Dostarczymy towar w ciągu 2 dni roboczych
Do koszyka

Najczęściej zadawane pytania.

Potrzebujesz porady przed zakupem plecaka?. Może Wam coś doradzimy?

Jeśli jesteś zainteresowany kupnem plecaka i nie jesteś pewien czy wybrałeś właściwy, skontaktuj się z nami e-mailem (info@plecaki-bagmaster.pl) lub telefonicznie w godz. od 8.00 do 16.00 tel. 71 341 62 61,  691352350



Bardzo chętnie doradzimy i odpowiemy na Państwa pytania.

Przygotowaliśmy przewodnik jak wybrać:

  • tornistry i plecaki
  • torby sportowe
  • plecaki dla dzieci
  • plecaki do pierwszej klasy

Jak sprawnie wyczyścić plecak?

Jeśli Twój plecak nie wygląda jak nowy, nie bój się go wyczyścić. Jeśli nie masz pewności jak i czym to zrobić, przeczytaj artykuł eksperta o właściwym czyszczeniu plecaków, toreb.

Skąd mam wiedzieć czy towar jest w magazynie?

Produkty, które są widoczne w e-sklepie plecaki-bagmaster.pl, znajdują się w magazynie gdy w ramce pod przedmiotem wyświetla się napis „W MAGAZYNIE“. Jeżeli aktualnie nie posiadamy danego produktu w magazynie, zakup w e-sklepie nie będzie możliwy.

Zamawiam produkty w e-sklepie, ale nie mogę wysłać zamówienia. Co zrobić?

W przypadku nie skutecznych prób wysłania zamówienia - z jakiegokolwiek powodu, prosimy o kontakt telefoniczny 71 341 62 61 lub 691352350 w dni powszednie w godzinach pracy od 8.00 do 16.00 lub e-mailem info@plecaki-bagmaster.pl.

Po złożeniu zamówienia, nie otrzymałam na mój e-mail potwierdzenia zwrotnego. Skąd mam wiedzieć czy moje zamówienie dotarło i jest realizowane?

Najlepszym sposobem na rozwiązanie tego problemu jest kontakt telefoniczny 71 3416261 lub 691352350 w dni robocze od 8.00 do 16.00 lub e-mailem ( info@plecaki-bagmaster.pl) .

Od jakiej kwoty nie płacę za przesyłkę?

Za zakupy powyżej 300 zł koszty przesyłki pokrywa sklep.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Towar dostarczamy kurierem. Zamówienie realizujemy po zrejestrowaniu wpłaty i wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych + czas firmy kurierskie do 3 dni roboczych.

Czy towar można wymienić bądź zwrócić?

Towary zakupione w naszym e-sklepie www.plecaki-bagmaster.pl można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu. Należy wcześniej skontaktować się z nami tel.71 3416261, 691352350 bądź e-mailem info@plecki-bagmaster.pl. Towar należy zwrócić nieużywany, w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi etykietkami i paragonem zakupu. Adres wysyłki Bagmaster-PL ul.Polna 1. 55-200 JANKOWICE

Co powinnam zrobić jeśli w zakupionym plecaku znajdę defekt?

W przypadku reklamacji należy przesłać towar do firmy Bagmaster-PL Jankowice ul.Polna 1 55-200 Oława. Do plecaka należy dołączyć: krótki opis czego dotyczy reklamacja, kopię dowodu zakupu (paragon)i dane zwrotne.

Czy jest możliwość odbioru towaru osobiście?

Jest możliwość odbioru towaru osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym (71 3416261). Magazyn ul.Polna 1 55-200 Jankowice.

Jak mogę zapłacić za towar?

W przypadku odbioru osobistego w naszej siedzibie płatność tylko gotówką. Jeżeli towar ma być dostarczony kurierem są dwie formy wpłaty, przelew na konto bądź wysyłka za pobraniem .

Przesyłka nie została dostarczona?

Każdy taki przypadek jest indywidualny.Skontaktuj się z nami telefonicznie 71 341 61 61. 691352350 w godzinach pracy firmy Bagmaster  bądź e-mailem info@plecaki-bagmaster.pl. Razem spróbujemy rozwiązać ten problem.